

برگزار شده توسط : دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی
دومین همایش ملی فرهنگ با تاکید بر تربیت
تاریخ برگزاری : 11 خرداد ماه 1402
بررسی رابطه بین ذهنیت فلسفی و سبک مدیریت کلاس معلمان مدارس دوره ابتدایی
چنور محمدمرادی , افشین صلاحیان , حسن غریبی
پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه بین ذهنیت فلسفی و سبک مدیریت کلاس معلمان مدارس دوره ابتدایی انجام شد جامعه آماری شامل کلیه معلمان مدارس ابتدایی شهر بوکان که تعدادشان برابر بود با 584 نفر. بدین منظور 123 نفر از این معلمان با استفاده از فرمول کوکران به عنوان نمونه آماری به روش دسترس انتخاب شدند. برای گردآوری اطلاعات از پرسشنامه های سبک مدیریت کلاس امین ایزدی و ذهنیت فلسفی کمیلی استفاده شد. برای تجزیه وتحلیل داده های آماری از ضریب همبستگی استفاده شد. نتایج نشان داد که ضریب همبستگی بین ذهنیت فلسفی و سبکهای مدیریت کلاس معنیدار میباشد و ذهنیت فلسفی به صورت مستقیم با سبکهای مدیریت کلاس رابطه مثبت و معنیداری دارد.
ذهنیت فلسفی ، سبک مدیریت ، معلمان
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
, 1402 , بررسی رابطه بین ذهنیت فلسفی و سبک مدیریت کلاس معلمان مدارس دوره ابتدایی , دومین همایش ملی فرهنگ با تاکید بر تربیت

تاریخ برگزاری : 11 خرداد ماه 1402
تماس با ما
آدرس: تهران- لويزان- خيابان شهيد شعبانلو -دانشگاه تربيت دبير شهيد رجائي
مرکز مطالعات وپژوهش های آموزش علوم و مهندسی
صندوق پستي: 136-16785 و کد پستي:1678815811
تلفن: 822970060 و نمابر: 22970038
پست الکترونيکي: confedu@srttu.edu
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه شهید رجایی میباشد. (همایش نگار نسخه 11.0.0)