بررسی رابطه سبک مدیریت مربی گرا با رضایت شغلی مدیران مدارس در دوران آموزش مجازی (عصر کرونا) شهرستان مشهد
Investigating the relationship between coaching-oriented management style and job satisfaction of school principals during virtual education (Corona era) in Mashhad
نویسندگان :
وحیده واعظی مقدم ( دانشگاه آزاد )
چکیده
هدف پژوهش حاضر، بررسی رابطه سبک مدیریت مربی گرا با رضایت شغلی مدیران مدارس در دوران آموزش مجازی (عصر کرونا) بود. این پژوهش از نظر هدف بنیادی، از نظر ماهیت توصیفی و از نظر روش همبستگی می باشد. برای رسیدن به این هدف جامعه آماری آن شامل تمامی مدیران مقطع ابتدایی مدارس دختر و پسر مشهد می باشد. حجم نمونه با توجه به هدف پژوهش و با استفاده از شیوه نمونه گیری در دسترس، 250 نفر انتخاب شدند. در این پژوهش پرسشنامه رضایت شغلی و پرسشنامه سبک مدیریت مربی گرا اقدام بر روی گروه نمونه اجرا شد. در این پژوهش در تحلیل داده ها از همبستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون استفاده شد. نتایج نشان داد که بین متغیر سبک مدیریت مربی گرا در مدیران مدارس در دوران آموزش مجازی (عصر کرونا) با متغیر رضایت شغلی رابطه معنادار مثبت و معنادار وجود دارد.کليدواژه ها
سبک مدیریت مربی گرا، رضایت شغلی، آموزش مجازی، کرونا.کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:, 1400 , بررسی رابطه سبک مدیریت مربی گرا با رضایت شغلی مدیران مدارس در دوران آموزش مجازی (عصر کرونا) شهرستان مشهد , سیزدهمین همایش ملی آموزش
دیگر مقالات این رویداد
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه شهید رجایی میباشد.