آموزش مجازی و روش های یاددهی -یادگیری
Virtual Education and Teaching-Learning Methods
نویسندگان :
فرزانه سراقی ( دانشگاه پیام نور ) , دکتر محمد حسن صیف ( دانشگاه پیام نور )
چکیده
در عصر حاضر و بر اساس تجربه حاصل از آموزش در سالیان گذشته باید پذیرفت که آموزش الکترونیکی یک ضرورت محسوب می گردد، چرا که این روش بسیاری از محدودیت های معمول در آموزش فیزیکی را حذف کرده و با افزودن شرایط شبیه سازی شده کمک آموزشی، محیطی ایده آل و آرمانی برای انتقال اطلاعات آموزشی را فراهم نموده است. موضوع این پژوهش نقش آموزش مجازی در تعلیم و تربیت است. هدف از پژوهش حاضر بررسی آموزش الکترونیک و کاربرد آن در تعلیم و تربیت می باشد تا بتوان با گشودن افقی روشن به سوی معلمان این مرز و بوم نقشی در پیشرفت کشور عزیزم داشته باشم. روش این مقاله به صورت کتابخانه ای و با مطالعه کتب علمی و مقالات معتبر می باشد. با توجه به تحقیقات اینجانب استفاده از آموزش الکترو یک محاسن بسیاری برای فراگیران دارد. البته معایبی نیز وجود دارد که از کیفیت آن می کاهد، اما در نهایت پیشنهاداتی جهت رفع این معایب بیان شده است.کليدواژه ها
معلم، آموزش الکترونیک، یادگیریکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:فرزانه سراقی , 1400 , آموزش مجازی و روش های یاددهی -یادگیری , سیزدهمین همایش ملی آموزش
دیگر مقالات این رویداد
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه شهید رجایی میباشد.