نحوه ایجاد انگیزه در فضای مجازی شاد در دوره ابتدایی
method of motivation in Shad application at the elementary school
نویسندگان :
سیده مهسا موذنی ( دانشگاه فرهنگیان بنت الهدی صدر اردبیل ) , محمد عظیمی ( انشگاه فرهنگیان بنت الهدی صدر اردبیل )
چکیده
به علت شیوع ویروس کرونا و مجازی شدن آموزش و مدارس ، بی انگیزگی تحصیلی بسیاری در دانش اموزان مشاهده میشود و اهمیت ایجاد انگیزه بیش از پیش به چشم میخورد . پژوهش حاضر با هدف بررسی نحوه ایجاد انگیزه در فضای مجازی شاد در دوره ابتدایی تدوین شده است.روش تحقیق این پژوهش کیفی از نوع مروری کتابخانه ای و به شیوه توصیفی_تحلیلی_استنتاجی میباشد.به منظور بررسی متغیر اصلی پژوهش از سایت های Google Scholar Sid، Civilica irandoc، magiran استفاده شده است.یافته های این پژوهش شامل تعاریف مفاهیمی مثل انگیزه،شبکه شاد، اموزش مجازی، انواع و عواقب بی انگیزگی و راهکار های ایجاد انگیزه میباشد و همچنین به گذار از اموزش حضوری به اموزش مجازی پرداخته شده است.. نتایج نشان داد که باید برای ایجاد انگیزه در شبکه شاد از روش های فعال تدریس و ازعکس ها و فیلم های جذاب استفاده کرد و معلمان باید به تولید محتوای عالی و جالب بپردازند و تمام تلاش خود را برای بالا نگه داشتن انگیزه د دانش اموزان انجام دهند.و همچنین باید بستر اموزش مجازی شاد به روز تر و گسترده تر شود تا امکان انجام بسیاری از فعالیت ها برای معلمان فراهم شود.کليدواژه ها
طراحی انگیزشی، طراحی محتوا، فضای مجازی شاد، دوره ابتدایی، آموزش مجازیکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:سیده مهسا موذنی , 1400 , نحوه ایجاد انگیزه در فضای مجازی شاد در دوره ابتدایی , سیزدهمین همایش ملی آموزش
دیگر مقالات این رویداد
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه شهید رجایی میباشد.