بررسی مزایا و معایب آموزش مجازی(شاد)بر یادگیری دانش آموزان پایه چهارم دبستان بانو نعمانی و ارائه راهکارها
Investigating the advantages and disadvantages of virtual (happy) education on learning of fourth grade students of Banoo Nomani primary school and providing solutions
نویسندگان :
رقیه اسدی ( پردیس امیرکبیر البرز ) , سعیده بیات ( دانشگاه بوعلی سینا همدان )
چکیده
چکیده مقاله امروزه، آموزش مجازی نقش گسترده ای در آموزش و یادگیری دانش آموزان دارد و از طرف دیگر بستر ارتباط و تعاملات بین معلم و دانش آموز است. با توجه به اینکه آموزش و پرورش، مبدا تحول در هر جامعه ای است، بنابراین ملزم به آموزش و به کار گیری این فناوری های نوین در امر آموزش است. لذا هدف پژوهش حاضر، بررسی جنبه های مثبت فضای مجازی بر یادگیری دانش آموزان پایه چهارم مدرسه بانو فاطمه نعمانی می باشد. روش پژوهش به شیوه ی توصیفی_تحلیلی می باشد که از طریق بررسی منابع مکتوب و جستجوی رایانه ای مقالات علمی تهیه و تنظیم گردیده است. نتایج پژوهش نشان داد، درصورت برخورداری از آگاهی و سواد معلمان و دانش آموزان و خانواده ها، فضای مجازی می تواند نقش مهمی در یادگیری و عملکرد بهتر دانش آموزان داشته باشد.کليدواژه ها
واژگان کلیدی مزایا و معایب ، فضای مجازی، یادگیری دانش آموزانکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:سعیده بیات , 1400 , بررسی مزایا و معایب آموزش مجازی(شاد)بر یادگیری دانش آموزان پایه چهارم دبستان بانو نعمانی و ارائه راهکارها , سیزدهمین همایش ملی آموزش
دیگر مقالات این رویداد
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه شهید رجایی میباشد.