بررسی آموزش مجازی و تاب آوری سازمانی مدارس
Investigating e-learning and organizational resilience of schools
نویسندگان :
سیروس صادقی ( دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران ) , فخرالسادات نصیری ولیک بنی ( دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی ) , فاطمه خالوندی ( تربیت دبیر شهید رجایی تهران )
چکیده
در دنياي امروزه كه اطلاعات دایم در حال به روز شدن است و سرعت توليد آن به چشم بر هم زدنـي كـاهش يافتـه اسـت، آموزش مجازي به عنوان شيوه نسبتاً نوظهور در بحث انتقال اطلاعات و آموزش، نقش ایفا می کند. هر چند اين نوع آموزش فرصت هاي طلائـي را براي مدارس ايجاد كرده، اما وجود موانع و مشكلات در آن امكان ناپذير است، بنابراین مدارس باید در مقابل این موانع و مشکلات تاب آوری مناسبی داشته باشند و بر کیفیت خود بیافزایند.از این روی مقاله حاضر با هدف بررسی آموزش مجازی و تاب آوری سازمانی مدارس نوشته شده است. روش انجام پژوهش، روش کتابخانه ای است و ابزار جمع آوری اطلاعات اسناد و مدارک، سایت ها و مجلات الکتریکی می باشد. در ابتدا به تعاریف و مفاهیم آموزش مجازی و سپس تاب آوری سازمانی پرداخته شد و نتایج تحقیقات نیز جمع بندی شده است.کليدواژه ها
آموزش مجازی، تاب آوری، تاب آوری سازمانیکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:فخرالسادات نصیری ولیک بنی , 1400 , بررسی آموزش مجازی و تاب آوری سازمانی مدارس , سیزدهمین همایش ملی آموزش
دیگر مقالات این رویداد
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه شهید رجایی میباشد.