پورتال همایش ها و سمینارهای دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی
  • صفحه اصلی
  • آرشیو همایش ها
  • سایت دانشگاه
Bootstrap Touch Slider
  1. :. صفحه اصلی
  2. آرشیو مقالات رویداد ها
  3. مجموعه مقالات سیزدهمین همایش ملی آموزش
  4. مقاله مروری بر بازخورد اصلاحی نوشتاری وابسته به تکنولوژی
عنوان رویداد : سیزدهمین همایش ملی آموزش
تاریخ برگزاری : 25 آذر ماه 1400

مروری بر بازخورد اصلاحی نوشتاری وابسته به تکنولوژی

Literature Review of Technology-mediated Written Corrective Feedback
نویسندگان :

ساناز راه نورد ( دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی ) , مریم مشکوه ( دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی )

دانلود فایل   

چکیده

Written Corrective Feedback (WCF) is a response from a teacher to the students’ errors to improve accuracy in students’ written products. Teachers who use WCF may adopt a specific perspective namely Second Language Acquisition (SLA) or L2 writing approach. Based on their perspectives teachers may apply different theories about CF. Two common theories are called the cognitive theory that focuses on the way students process the given feedback in their mind and sociocultural theory which believes that the teacher scaffolds knowledge by providing CF. Another important point is using technology for providing CF especially after the spread of the Corona Virus for students who are away from schools. In this situation teachers can access the students’ written products easily and provide the most appropriate type of feedback. Considering these points this paper introduces some essential points related to the writing skill and the nature of the error. Then different aspects of CF are expressed and finally the advantages of using technology for providing feedback are described. EFL teachers can use these points to reduce their workload and actively engage students with the given feedback. Moreover teacher educators should consider these points to inform teachers about the way they should provide feedback.

کليدواژه ها

Writing error Written Corrective Feedback (WCF) technology

کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :

نحوه استناد به مقاله

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
ساناز راه نورد , 1400 , مروری بر بازخورد اصلاحی نوشتاری وابسته به تکنولوژی , سیزدهمین همایش ملی آموزش

برگرفته از رویداد



سیزدهمین همایش ملی آموزش
تاریخ برگزاری : 25 آذر ماه 1400


دیگر مقالات این رویداد

  • ارزیابی مقایسه تأثیر روش یادگیری دیداری با شنیداری در تلاوت آیات قرآن کریم با مطالعه موردی بر روی دانش آموزان مدرسه شهید رنجبر عالیشهر
  • بررسی تطبیقی توسعه مدارس عادی در مسیر هوشمندسازی
  • بررسی ابعاد و جایگاه شبکه‌های اجتماعی مجازی در فرایند یادگیری و تدریس در آموزش عالی
  • مشکلات بهداشت ستون فقرات ناشی از آموزش های آنلاین و کاربرد تجهیزات الکترونیکی در دانش آموزان و معلمان و ارائه راهکار در پیشگیری از آن در دوران کرونا
  • بهداشت روانی دانش آموزان در دوره همه گیری کرونا از دیدگاه روان شناسی
  • بررسی تاثیر محتوای رسانه های اجتماعی بر ارتقای سواد سلامت با تاکید بر بهبود سواد رسانه
  • ارزشیابی توصیفی در آموزش مجازی با تاکید بر پوشه کار الکترونیکی
  • طراحی واحد آموزشی در موضوع فضای مجازی برای کتاب تفکر و کار با فناوری ششم دبستان
  • دانشگاه فرهنگیان و لزوم حرکت به سوی آموزش های مجازی و الکترونیکی با نگاه به سایر کشور ها
  • بررسی مشکلات آموزش مجازی و تاثیر آن بر کیفیت یادگیری
  • تماس با ما


    آدرس: تهران- لويزان- خيابان شهيد شعبانلو -دانشگاه تربيت دبير شهيد رجائي
    مرکز مطالعات وپژوهش های آموزش علوم و مهندسی
    صندوق پستي: 136-16785 و کد پستي:1678815811
    تلفن: 822970060 و نمابر: 22970038
    پست الکترونيکي: confedu@srttu.edu

    © کلیه حقوق متعلق به دانشگاه شهید رجایی می‌باشد. (همایش نگار نسخه 11.0.0)