نقش آموزش مجازي در يادگيري دانش آموزان
the role of virtual training on students learning
نویسندگان :
زهرا جوادی ( دانشگاه پردیس شهید هاشمی نژاد ) , مریم ناظری ( دانشگاه پردیس شهید هاشمی نژاد )
چکیده
پژوهش حاضر با هدف کاوش نقش آموزش مجازي بر يادگيري دانش آموزان انجام گرفت. روش پژوهش حاضر کیفی با رویکرد روایت پژوهی می باشـد. برای گردآوری داده ها، تأملات شخصی سه معلم از اولین تجارب تدریس خود در بستر مجازی احصا شده است و از مصاحبه نیمه ساختاریافته استفاده شـد. برای تحلیل داده های تحقیق، از فرایند کدگذاری باز و محوری استفاده شده است. جامعه مورد نظر تحقیق، معلمان یکی از مدارس دولتی استان خراسان رضوی با نام دبیرستان حضرت معصومه (س) متوسطه اول می باشد. یافته ها پژوهش نشان می دهد که آموزش مجازی باعث توانمندسازی نیروی آینده ساز، ارائه پشتیبانی بیشتر از سوی والدین، ارتقا سواد رسانه ای می شود.کليدواژه ها
آموزش مجازی، یادگیری، دانش آموزانکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:زهرا جوادی , 1400 , نقش آموزش مجازي در يادگيري دانش آموزان , سیزدهمین همایش ملی آموزش
دیگر مقالات این رویداد
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه شهید رجایی میباشد.