آموزش مجازی و خلاقیت و نوآوری معلمان پایه اول ابتدایی
virtual education and creativity and innovation of primary school teachers
نویسندگان :
سیده افروز شجری ( دانشگاه فرهنگیان مرکز بیت الهدی آمل )
چکیده
پیشرفت فناوری اطلاعات در چند دهه اخیر در دنیا منجر به شکلگیری سبک جدیدی از آموزش تحت عنوان آموزش مجازی گردید. با همهگیری ویروس کووید ۱۹ در چند سال اخیر در سراسر جهان و لزوم فراگیری دانش آموزان در امر یادگیری کشور های مختلف در صدد توسعه هرچه بیشتر آموزش برخط هستند. کشور ما ایران در پی تعطیلی مدارس، به برگزاری کلاس های آموزشی از طریق رسانه های گوناگون نظیر تلویزیون، شبکه شاد و پیامرسانهای مختلف داخلی و خارجی پرداخت. در بین گروههای مختلف دانشآموزان گروههای حساسی هم بودند که معلمان باید به گونه به تدریس میپرداختند که از آسیب های آموزش مجازی در امان باشند و بتوانند آموزش خوبی را دریافت کنند یکی از این گروههای حساس دانشآموزان پایه اول ابتدایی هستند. آموزش مجازی باعث شد معلمان این پایه، دانشآموزان و حتی والدین را به چالش بکشاند. هدف از این پژوهش بررسی میزان خلاقیت و نوآوری معلمان پایه اول ابتدایی در روند تدریس و آموزش می باشد اطلاعات به دست آمده در این پژوهش به روش کتابخانهای از طریق مطالعه مقالات و تحقیقات قرار گرفته در اینترنت جمعآوری گردیده. این تحقیق به صورت مطالعهای مروری است. یافتهها نشان میدهد که انگیزه شغلی یکی از دلایلی است تا معلمان از قوه خلاقیت خود به نحو احسن در زمینه آموزش مجازی استفاده نمایند.کليدواژه ها
آموزش مجازی، خلاقیت، نوآوری، معلمان، دانش آموزان، پایه اول ابتداییکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:, 1400 , آموزش مجازی و خلاقیت و نوآوری معلمان پایه اول ابتدایی , سیزدهمین همایش ملی آموزش
دیگر مقالات این رویداد
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه شهید رجایی میباشد.