بهینه سازی پارامترهای سیستم تعلیق دبل ویشبون
Optimization of the Parameters of a Double Wishbone Suspension System
نویسندگان :
محمد امین سعیدی ( دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی ) , شروین رسول زاده فرد ( دانشگاه محقق اردبیلی )
چکیده
در اين مقاله مهم ترين مشخصات مربوط به يك سيستم تعليق بهبود داده شد. ابتدا يك مدل كامل سيستم تعليق دبل ويشبون در نرم افزار ADAMS CAR توسعه يافت. سپس مهم ترين پاسخهاي سيستم تعليق استخراج شدند. همچنين موقعيت نقاط اتصال اجزاي مدل تغيير يافتند. نتايج شبيه سازي نشان مي دهند كه بهينه سازي باعث مي شود كه زاويه كمبر، زاويه تو و تغييرات ترك داراي عملكرد مناسبتري باشند.کليدواژه ها
زاویه کمبر، زاویه تو، زاویه رول، سیستم تعلیقکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:محمد امین سعیدی , 1398 , بهینه سازی پارامترهای سیستم تعلیق دبل ویشبون , دومین همایش ملی مکانیک محاسباتی و تجربی
دیگر مقالات این رویداد
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه شهید رجایی میباشد.