پورتال همایش ها و سمینارهای دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی
  • صفحه اصلی
  • آرشیو همایش ها
  • سایت دانشگاه
Bootstrap Touch Slider
  1. :. صفحه اصلی
  2. آرشیو مقالات رویداد ها
  3. مجموعه مقالات سومین همایش ملی موتورهای درونسوز
  4. مقاله تحلیل دینامیکی و بهینه سازی سیستم انتقال قدرت پیوسته (CVT) با استفاده از توان انشعابی
عنوان رویداد : سومین همایش ملی موتورهای درونسوز
تاریخ برگزاری : 29 بهمن ماه 1399

تحلیل دینامیکی و بهینه سازی سیستم انتقال قدرت پیوسته (CVT) با استفاده از توان انشعابی

Dynamic Analyses and Optimization of Continuously Variabie Transmission System (CVT) Using Split Power
نویسندگان :

حسین باقی ( دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب )

دانلود فایل   

چکیده

در اين تحقیق، بهينه سازي ديناميكي سيستم انتقال قدرت پيوسته پرداخته شده است. استفاده از توان انشعابي كاهش چشمگيري در مصرف سوخت به تبع آن گازهاي گلخانه اي و افزايش راندمان موتورهاي احتراق داخلي دارد. علاوه بر آن مكانيزم سياره اي به عنوان درگير شونده با سيستم انتقال قدرت تسمه اي، كاهش توان جاري در سرعت هاي پايين، كمتر از 50% كل توان ورودي را نمايان مي سازد. در اين مقاله علاوه بر تحليل ديناميكي، برنامه شبيه سازي رايانه اي جهت استخراج نتايج استفاده شده است و نتايج حاصل تئوري با مقادير بدست آمده از برنامه مقايسه گرديده است.

کليدواژه ها

تحلیل دینامیکی، بهينه سازي، گشتاور، توان انشعابي، شبيه ساز رايانه اي

کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :

نحوه استناد به مقاله

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
حسین باقی , 1399 , تحلیل دینامیکی و بهینه سازی سیستم انتقال قدرت پیوسته (CVT) با استفاده از توان انشعابی , سومین همایش ملی موتورهای درونسوز

برگرفته از رویداد



سومین همایش ملی موتورهای درونسوز
تاریخ برگزاری : 29 بهمن ماه 1399


دیگر مقالات این رویداد

  • بررسي تجربي افزودن نانوذرات به سوخت موتور يورو4 تيبا به منظور بهبود عملکرد موتور و کاهش آلايندهها
  • تحلیل دور آرام موتورهای ديزلي توربوشارژ به روش حل مسأله و بررسی كنترلر PID و منطق فازي
  • شبیه سازی سه بعدی احتراق RCCI با سوخت گاز طبیعی و دیزل در موتور CFR
  • مطالعه و بررسی روش های کاهش آلایندگی در موتورهای دیزل
  • بررسی جامع تاثیر گونه های اصلی تشکیل دهنده EGR بر احتراق همگن هپتان نرمال
  • مطالعه اثر ارتعاشات و چرخه دما بر نوسانات مقاومت الکتریکی در کانکتورهای خودرو
  • تحليل عددی و تجربی سرعت جريان در سرسيلندر شفاف موتور ملی EF7 با استفاده از روش تصوير سرعت ذره
  • مقایسه نتایج شبیه‌سازی 2 بعدی و 3 بعدی در پیش‌بینی مشخصه‌های جریان سیال داخل انژکتور پیچشی مماسی
  • مدل سازی روغن موتور حاوی نانوذره الماس بین دو سطح سایشی آهن با استفاده از روش های دینامیک مولکولی
  • تحلیل خستگی گرمائی- مکانیکی چندراهة دود موتور پرخوران به روش اثر دو سویة سيال و جامد
  • تماس با ما


    آدرس: تهران- لويزان- خيابان شهيد شعبانلو -دانشگاه تربيت دبير شهيد رجائي
    مرکز مطالعات وپژوهش های آموزش علوم و مهندسی
    صندوق پستي: 136-16785 و کد پستي:1678815811
    تلفن: 822970060 و نمابر: 22970038
    پست الکترونيکي: confedu@srttu.edu

    © کلیه حقوق متعلق به دانشگاه شهید رجایی می‌باشد. (همایش نگار نسخه 11.0.0)