پورتال همایش ها و سمینارهای دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی
  • صفحه اصلی
  • آرشیو همایش ها
  • سایت دانشگاه
Bootstrap Touch Slider
  1. :. صفحه اصلی
  2. آرشیو مقالات رویداد ها
  3. مجموعه مقالات سومین همایش ملی موتورهای درونسوز
مجموعه مقالات سومین همایش ملی موتورهای درونسوز
تاریخ برگزاری : 29 بهمن ماه 1399

رديف عنوان مقاله
1 مطالعه اثر زبری سطح بر عمر خستگی پرچرخه آلیاژ آلومینیوم- سیلیسیوم پیستون موتور
2 تحلیل دور آرام موتورهای ديزلي توربوشارژ به روش حل مسأله و بررسی كنترلر PID و منطق فازي
3 تحلیل دینامیکی و بهینه سازی سیستم انتقال قدرت پیوسته (CVT) با استفاده از توان انشعابی
4 ارزیابی خورندگی روغن موتور های دیزل با سطح کیفیت API CH-4
5 بررسی عددی تاثیر پاشش آمونیاک بر عملکرد موتور اشتعال جرقه ای با سوخت E85
6 اثرهای زمان‏بندی پاشش مستقیم سوخت دیزل و نوع سوخت پیش‏آمیخته در یک موتور RCCI
7 بررسی مسیر انجام واکنش های شیمیایی در فرایند احتراق موتورهای RCCI
8 بهینه‌سازی توپولوژی و شكل پیستون موتور XU7 با توابع هدف وزن و انرژی کرنش
9 تحلیل ترمودینامیکی یک موتور توربوپراپ مجهز به پیل‌سوختی اکسید جامد
10 کاهش آلایندگی و مصرف سوخت موتور دیزلی OM355 با استفاده از سیستم‌های سوخت‌رسانی ریل مشترک و کنترل آلایندگی SCR
11 بهینه‌سازی ابعاد هندسی پره‌های یک موتور هوا خنک با الگوریتم ژنتیک و تعیین عملکرد خنک‌کاری با شبیه‌سازی عددی
12 شبیه‌سازی و تحلیل تنش در میل‌لنگ موتور 6 سیلندر تراکتور ITM 1500
13 بررسی پارامترهای طراحی و مدل های شبیه سازی عددی تله ذرات دیزلی
14 طراحی موتور احتراق داخلی دوار (روتاری)
15 بهينه‌سازي آلايندگي يک موتور درونسوز به روش طراحي آزمايش‌ها
16 بررسی تجربی و طراحی یک مبدل حرارتی با رویکرد بازیابی بهینه حرارت اتلافی از یک موتور دیزلی
17 تاثیر زمان پاشش بر مسیر انجام واکنش ها در احتراقPCCI برای سوخت دیزل و بیودیزل
18 طراحی مجموعه کنترل انژکتور پاشش مستقیم گاز طبیعی برای موتور درون سوز توسط FPGA برنامه ریزی شده
19 بررسی جامع تاثیر گونه های اصلی تشکیل دهنده EGR بر احتراق همگن هپتان نرمال
20 دستگاه آزمون حسگر موقعیت دریچه هوا
21 بررسی تاثیر افزودن EGR بر عملکرد چرخه رانکین آلی پایین دستی موتور دیزل
22 كمينه كردن وزن و انرژی کرنشی در شاتون موتور XU+ با بهینه‌سازی توپولوژی و شكل
23 بررسی عددی تاثیر پاشش آمونیاک بر عملکرد موتور EF7 با سوخت CNG
24 مدل سازی روغن موتور حاوی نانوذره الماس بین دو سطح سایشی آهن با استفاده از روش های دینامیک مولکولی
25 مطالعه اثر ارتعاشات و چرخه دما بر نوسانات مقاومت الکتریکی در کانکتورهای خودرو
26 کاهش مصرف سوخت خودرو با فناوری نیم‌دونیرو 48 ولت توسط استراتژی بهینه ECMS
27 مقایسه نتایج شبیه‌سازی 2 بعدی و 3 بعدی در پیش‌بینی مشخصه‌های جریان سیال داخل انژکتور پیچشی مماسی
28 بررسي تجربي افزودن نانوذرات به سوخت موتور يورو4 تيبا به منظور بهبود عملکرد موتور و کاهش آلايندهها
29 بررسی راندمان و توان خروجی موتور استرلینگ بر اساس تغییر در برخی از پارامترهای موثر در بازیاب حرارتی (طول، قطر، ضریب تخلخل و حجم مرده)
30 بررسی تجربی استفاده از ترکیبات اکسیژن دار اتانول و دي ایزوپروپیل اتر در سوخت بنزین و XU7 JP L تأثیر آن ها بر عملکرد و آلایندگی موتور
31 بهینه سازی چندهدفه پیستون موتور با همپوشانی روش المان محدود و الگوریتم ژنتیک
32 توسعه مدل پيش بيني کننده زمان شروع احتراق در موتور اشتعال تراکمي کنترل شونده واکنشي
33 بررسی اثر اندازه سوراخ‌ها بر افت فشار و خطوط جریان درون محفظه احتراق یک موتور توربوفن
34 مروری جامع بر توابع توزیع اندازه قطره اسپری مایع
35 تاثیر گازهای سوخته باقیمانده سیکل قبل روی عملکرد احتراقی موتور ترکیب سوز بنزین-گازطبیعی با تکنیک پرش جرقه
36 تحلیل خستگی گرمائی- مکانیکی چندراهة دود موتور پرخوران به روش اثر دو سویة سيال و جامد
37 بهبود روش شناسایی موتور احتراق داخلی با هدف بهره‌‌گیری در کالیبراسیون مدل پایه
38 تحلیل خستگی گرمائی- مکانیکی چندراهة دود موتور پرخوران به روش اثر دو سویة سيال و جامد
39 پیش بینی نرخ انتقال حرارت در مبدل های بازیافت حرارت از انرژی های اتلافی موتورهای احتراق داخلی
40 شبیه سازی سه بعدی احتراق RCCI با سوخت گاز طبیعی و دیزل در موتور CFR
41 فناوری‌های پیشرانش هیبرید احتراقی- الکتریکی؛ مدل‌های مفهومی و معماری سامانه های پیشرانش هیبریدی
42 مطالعه و بررسی روش های کاهش آلایندگی در موتورهای دیزل
43 بررسی ﺗﺎﺛﯿﺮ عمق ﮐﺎﺳﻪ پیستون اتاق احتراق ﺑﺮ ﻋﻤﻠﮑﺮد و آﻻﯾﻨﺪﮔﯽ ﻣﻮﺗﻮر دﯾﺰل
44 تحليل عددی و تجربی سرعت جريان در سرسيلندر شفاف موتور ملی EF7 با استفاده از روش تصوير سرعت ذره
45 اثر تعداد نازلهای انژکتور ديزل روی توزیع ضریب انتقال حرارت جابجايي درون محفظۀ احتراق موتور دیزل سواری
46 تحليل عملکرد موتور پرخوران ملي با منيفلد دود يکپارچه باسرسيلندر
47 بررسی تأثير متغیرهای طراحی يک ژنراتور ترموالکتريک بر مصرف سوخت و توان خروجی یک خودرو نمونه
48 اثر تغيير هندسه منيفلد دود روی عملکرد موتور اشتعال جرقه ای
49 طراحی، ساخت و ارزیابی چندراهه دود خنک شونده

تماس با ما


آدرس: تهران- لويزان- خيابان شهيد شعبانلو -دانشگاه تربيت دبير شهيد رجائي
مرکز مطالعات وپژوهش های آموزش علوم و مهندسی
صندوق پستي: 136-16785 و کد پستي:1678815811
تلفن: 822970060 و نمابر: 22970038
پست الکترونيکي: confedu@srttu.edu

© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه شهید رجایی می‌باشد. (همایش نگار نسخه 11.0.0)