فرهنگ سازی معلمان در استفاده از ابزارهای آموزشی در دوران کرونا
Teacher culture in the use of educational tools in the Corona
نویسندگان :
معصومه محسن نژاد ( دانشگاه فرهنگیان پردیس نسیبه تهران )
چکیده
با ورود کرونا به جهان، تغییرات چشمگیری را شاهد بودیم. یکی از مهم ترین تغییرات مربوط به حوزه تعلیم و تربیت بود. روش تدریس هایی که بیشتر معلمان تا قبل از کرونا استفاده می کردند، متفاوت با دوران کرونا بود. چرا که در دوران کرونا و با مجازی شدن آموزش، تولیدمحتوا، ابزارهای آموزشی متفاوت اهمیت زیادی پیدا کردند و کاربرد این ابزارهای آموزشی به خلاقیت معلم نیز بستگی دارد .هدف این مقاله، بررسی فرهنگ سازی معلمان در استفاده از ابزارهای آموزشی در دوران کرونا بود. روش پژوهش،مروری-تحلیلی می باشد.یافته های پژوهش بیانگر آنست که در دوران کرونا، معلمان برای تدریس هایشان، از ابزارهای آموزشی استفاده فراوانی کردند و تبادل اطلاعات بین معلمان و جستجو در اینترنت برای شناسایی این ابزارهای آموزشی و همچنین سعی می کردند تا این اطلاعات خود را به روز رسانی کنند. وجود ابزارهای آموزشی فراوان نباید به احساس سردرگمی در انتخاب آن ها شود.معلمان می توانند با تسلط بر ابزارهای آموزشی مرتبط و کارآمد،تدریس های خلاقانه و موثری را در فضای مجازی اجرا کنند.کليدواژه ها
فرهنگ سازی،معلمان،ابزار آموزشی،کروناکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:معصومه محسن نژاد , 1400 , فرهنگ سازی معلمان در استفاده از ابزارهای آموزشی در دوران کرونا , نخستین همایش ملی فرهنگ
دیگر مقالات این رویداد
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه شهید رجایی میباشد.