1 |
تحلیل جدال مصائب حیات و معنای زندگی در منظومه فکری مولوی |
2 |
تاثیر بحران کرونا بر تعلیم و تربیت |
3 |
تبیین طرق بهینه آموزش در دوران کرونا |
4 |
جایگاه ازدواج در اسلام |
5 |
آزمون همکاری دولت و ملت در مقابله با ویروس کرونا با تأكيد بر فرمايشات مقام معظم رهبري |
6 |
بررسي نقش باورهاي ديني و فرهنگي بر سلامت روان در بحران بيماري کوويد-19 |
7 |
مبانی فرهنگ اسلامی در روایات معصومان (ع) و تخریج مدل منظقی آن |
8 |
بررسی ارتباط دین و جنبه های فرهنگی و اجتماعی کرونا |
9 |
ارائه الگوی حفظ سلامت ورزشکاران زن در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا (مطالعه موردی ورزشکاران زن شهرستان گرگان) |
10 |
ضرورت توانمندسازی اخلاقی جامعه در دوران همه گیری بیماری کرونا |
11 |
شناخت رفتار جامعه ایرانی در بحرانهای زیستی- اجتماعی |
12 |
شناخت رفتار جامعه ایرانی در بحرانهای زیستی- اجتماعی (با تاکید بر کلاندادههای توئیتر و اینستاگرام) |
13 |
بررسی تطبیقی روایات علائم ظهور با حادثه نوپدید کرونا |
14 |
اهل بیت علیهم السّلام و جنبه های فرهنگی و اجتماعی کرونا |
15 |
تاثیر محیط سبز انسان ساخت در کاهش اختلالات تنش زای پس از سانحه از کرونا تا زلزله |
16 |
درس های اخلاقی تربیتی کرونا در سبک زندگی توحیدی |
17 |
تأملی بر فرصتهای فرهنگی در ایام کرونا |
18 |
تأملی بر فرصتهای فرهنگی در ایام کرونا |
19 |
مطالعۀ تأثیر ساختار تبلیغات شهری بر فرهنگ ترافیک (نمونه موردی بیلبوردهای شهر تهران) |
20 |
تأملی بر فرصتهای فرهنگی در ایام کرونا |
21 |
رسانه وبحران کرونا با تاکید برسواد رسانه ای |
22 |
چگونه توانستیم آسیب های روانی وارد شده به دانش آموزان در کلاس مجازی را کاهش و بهبود ببخشیم؟ |
23 |
چگونه توانستیم آسیب های روانی وارد شده به دانش آموزان در کلاس مجازی را کاهش و بهبود ببخشیم؟ |
24 |
تأثیرات ویروس کرونا بر دانشگاهها، آسیبها و فرصتها |
25 |
جستاری در راهبرد دین برای جنبههای فرهنگی و اجتماعی کرونا |
26 |
تأثیر کرونا بر مسابقات، محافل و جلسات آموزشی قرآن کریم |
27 |
تحلیل جدال مصائب حیات و معنای زندگی در منظومه فکری مولوی |
28 |
شناسایی زمینه های واسطه گری محبت و معرفت در تدبیر بحران های زندگی |
29 |
پیامدهای کرونا بر مولفه های سبک زندگی اسلامی |
30 |
روان سنجی نسخه فارسی تبعیض سنی در میان جمعیت بزرگسال ایرانی در طی شیوع همه گیر COVID-19 |
31 |
روایی و قابلیت اطمینان نسخه فارسی انتظار از پیری 12 گویه ایی جمعیت بزرگسالان ایرانی در طی شیوع COVID-19. |
32 |
طراحی مدل هویت و سبک های تصمیم گیری خرید با تاکید بر راهبرد الگوی مصرف |
33 |
طراحی مدل هویت و سبک های تصمیم گیری خرید با تاکید بر راهبرد الگوی مصرف |
34 |
طراحی مدل هویت و سبک های تصمیم گیری خرید با تاکید بر راهبرد الگوی مصرف |
35 |
نقد و بررسی علل و پیامدهای برخی از گستره های یک جانبه نگری |
36 |
جلوههای حق بر سلامت در چهارچوب قانوناساسی ج.ا.ا و ارتباط آن با بیماری کرونا و مقررات پیشگیرانه |
37 |
راهکارهای تدریس اثربخش دروس دینی و فلسفی در آموزش مجازی دانش آموزان در همه گیری کرونا |
38 |
بازخوانی مساله شراز دیدگاه ابن عربی با توجه به کرونا |
39 |
پیامدهای کرونا بر مولفه های سبک زندگی اسلامی |
40 |
پیامدهای کرونا بر مولفه های سبک زندگی اسلامی |
41 |
پیامدهای کرونا بر مولفه های سبک زندگی اسلامی |
42 |
پیامدهای کرونا بر مولفه های سبک زندگی اسلامی |
43 |
بهداشت فرهنگی و بحران فاصلهگذاری اجتماعی درهمهگیری کووید-19 |
44 |
پیامدهای کرونا بر مولفه های سبک زندگی اسلامی |
45 |
نقدی بر توکل عامیانه در مواجهه با کرونا بر پایه مولفه توکل |
46 |
کرونا، ادیان، پیشگیری و مبارزه |
47 |
ایزدان درمانگر زرتشتی در يشتهاي اوستا (هرمزد يشت، هوم يشت، ارديبهشت يشت، ونند يشت) |
48 |
رویکردی اگزیستانسیال به زندگی در سایه کرونا |
49 |
ارتباط فرهنگ و آموزش و پرورش و تأثیر بحران کرونا بر آن |
50 |
اثربخشی ایمن سازی در برابر استرس بر اضطراب کرونا بیماران دچار بیماری کرونا |
51 |
عملکرد معماری مسکن بومی در پیشگیری از بیماری کرونا |
52 |
اثرات بحران ویروس کرونا بر محیط زیست |
53 |
تواصی به صبر به مثابه راهبرد قرآنی برای تاب آوری در بلایای طبیعی |
54 |
بررسی کاربرد خط و خوشنویسی در پوسترهای فرهنگیِ پیش و پس از انقلاب اسلامی |
55 |
بررسی نقش اقتصاد بدون ربا و تاثیر آن بر بحران کرونا |
56 |
عجز یا اعجاز قرآن در هنگامه همه گیری تاملی بر آیات شِفاء در پرتو المیزان، تفسیر کبیر و الکشّاف |
57 |
تبیین حکمت شرور و چگونگی مواجهه با آنها از نگاه شیخ طوسی |
58 |
فرهنگ مواجه ابن سینا با مسئله شرور در عالم هستی |
59 |
بررسی انحرافات روانی شخصیت های داستان «این شکسته ها» اثر جمال میرصادقی |
60 |
تآثیر بحران کرونا در تغییر سبک زندگی |
61 |
طاعون و کرونا؛ کامو و هایدگر؛ مرگ و اصالت |
62 |
تواصی به صبر به مثابه راهبرد قرآنی برای تاب آوری در بلایای طبیعی |
63 |
طاعون و کرونا؛ کامو و هایدگر؛ مرگ و اصالت |
64 |
نقش فرهنگ دینی درسلامت وسعادت جامعه باتوجه به بحران کرونا |
65 |
بررسی ابعاد فرهنگی و اجتماعی کرونا در حوزه ی معماری و مسکن |
66 |
تاثیر کرونا بر تعلیم و تربیت |
67 |
مروری کوتاه بر سبک زندگی اسلامی و بحران کرونا |
68 |
فرهنگ سازی معلمان در استفاده از ابزارهای آموزشی در دوران کرونا |
69 |
تبیین الهیاتی پیدایش و مفهوم بیماری کرونا |
70 |
کرونا و مزیت های آموزش الکترونیکی |
71 |
فرصت ها و چالش های تعلیم و تربیت در قاب نوین |
72 |
تحلیل پدیده کرونا از منظر قرآن کریم |
73 |
آموزه های قرآن و حدیث و جنبه های اجتماعی کرونا |
74 |
الزامات فرهنگی بسط فرهنگ انفاق در جامعه با تاکید بر ایام همه گیری کوویدِ 19 |
75 |
تاثیر همه گیری بر روی ادبیات و فرهنگ گذشته،حال، و آینده |
76 |
بررسی ارتباط میان بحران کرونا و آرامش انسان در سبک زندگی توحیدی |
77 |
تاثیر یاد خدا و رویگردانی از او در آرامش و استرس در مواجهه با بیماری کرونا با استناد به آیات و روایات |
78 |
ویروس کرونا مجلای تعارض علم و دین در قرن بیست و یکم |
79 |
آسیب های آموزش آنلاین یا از راه دور در دوره شیوع بیماری کرونا |
80 |
تاثیر همه گیری بر روی ادبیات و فرهنگ گذشته،حال، و آینده |
81 |
لا مساس |
82 |
چالش های آموزش مجازی علوم در زمان کووید 19 و ارائه راهکار برای حل آن |
83 |
اهمیت و جایگاه فضیلتهای اخلاقی در میزان تابآوری کودکان در شرایط کرونا |
84 |
مواجهه معنوی با کرونا |
85 |
چالش ها و مشکلات آموزش مجازی در دوره همه گیری بیماری کرونا ویروس تأکید بر تاثیر بحران کرونا بر تعلیم و تربیت |
86 |
بحران کرونا و تاثیرات آن بر سلامت روانی-اجتماعی |
87 |
مراقبتهای اخلاقی ضامن سلامت روانی در کمینگاه کرونا |
88 |
بازتاب فرهنگ کرونا در اشعار ونوشته های طنز |
89 |
آسیب شناسی فرهنگی کرونا |
90 |
تاثیرمعنویت براعتمادبه نفس جامعه در بحران کرونا |
91 |
تاثیرمعنویت براعتمادبه نفس جامعه در بحران کرونا |
92 |
تاثیرمعنویت براعتمادبه نفس جامعه در بحران کرونا |
93 |
تاثیرمعنویت براعتمادبه نفس جامعه در بحران کرونا |
94 |
رابطه اوصاف الهی با بلایای فراگیر در کودکان از منظر کلام امامیه (با محوریت بیماری کرونا) |
95 |
شناسایی ابعاد فرهنگی جهت مقابله و کنترل بیماری کرونا |
96 |
ضرورت آشنایی معلمان با سواد های چندگانه در تدریس اثر بخش |
97 |
آموزش و پرورش در پارادایم دانایی |
98 |
تاثیر عوامل محیطی بیمارستان در کاهش استرس و ارتقای بهبودی بیماران کرونا |
99 |
تنوع دهی فضائی-ذهنی با سواد های چندگانه در تدریس اثر بخش |
100 |
بررسی مدیریت هیجان وخودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان در پی شیوع ویروس کرونا |
101 |
تجلی همدلی و همدردی در دیوان صائب تبریزی |
102 |
پرستش و نیایش و بحران کرونا(بررسی فلسفی-کلامی کارکرد دعا در زمان شیوع بیماری ها) |
103 |
نقش ایمان به معارف سوره حمد در مواجهه با ویروس كرونا كوئيد 19 |
104 |
تأثیر رضایتمندی بر فشارهای مغزی، عصبی و جسمی در مواجهه با ویروس کرونا کوئید 19 |
105 |
بررسی رابطه تاب آوری د انشجویان در دوران کرونا بر عملکرد تحصیلی آنها در سال تحصیلی 1399-1400 دانشگاه زینب کبری(س)واحد کازرون |
106 |
تأثیر قرنطینه خانگی بر روابط اجتماعی دانش آموزانشهر همدان در سال 1399 |
107 |
نقش مولفه عشق در فرهنگ دینی از منظر امام خمینی ره |
108 |
دین و جنبه های فرهنگی و اجتماعی کرونا (آموزه های قرآنی و جنبه های فرهنگی و اجتماعی کرونا) |
109 |
نگاه توحیدی به کرونا بررسی رویکرد توحیدی دعای هفتم صحیفه سجادیه به دشواریها |
110 |
تبیین شیوه های ارزشیابی برنامه درسی دوره ابتدایی در شبکه آموزشی دانشآموز(شاد)، در دوران بیماری کرونا |
111 |
ظرفیتهای فرهنگ قرآنی احسان در مواجهه با همه گیری کووید 19 در جامعه مومنین با تکیه بر معناشناسی احسان |
112 |
نقش تدین در کمک به انسان ها برای مواجهه با بیماری کووید19 |
113 |
بررسی تاثیر به کارگیری آموزش الکترونیکی بر اشتیاق تحصیلی فراگیران در دوران کرونا |
114 |
تاثیر رونق آموزش الکترونیکی بر گسترش عدالت آموزشی در دوران پسا کرونا |
115 |
نخستین همایش ملی فرهنگ باتاکید جنبه های فرهنگی واجتماعی کرونا |
116 |
چالش های اخلاقی کرونا با تأکید بر نقش دولت ها |
117 |
آموزه های قرآن و حدیث و جنبه های اجتماعی کرونا |
118 |
ویژگی های درونی فرهنگ نیکوکاری برای ایجاد انسجام اجتماعی در ایام همه گیری کووید 19 |
119 |
چالش های اخلاقی کرونا با تاکید بر نقش مردم |
120 |
پیشگیری از آسیب های روانی کرونا با روش اعطای نگرش« بلا محور»در نظام تعلیم وتربیت دینی |