بررسی مدیریت هیجان وخودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان در پی شیوع ویروس کرونا
Study of emotion management and academic self-efficacy of students following the outbreak of coronavirus
نویسندگان :
مرجان کربلایی کریم ( دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج ) , فرزین رئیسی ( دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج )
چکیده
پژوهش حاضر با هدف بررسی رویکردهای مختلف برای تبیین مدیریت هیجان و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان در پی شیوع ویروس کرونا است که به صورت انسان شناختی است که با استفاده از روش های ژرفانگر،جامعه نگروکیفی،می باشد، نتایج حال حاضر نشان داد که در پی شیوع ویروس کرونا از ووهان چین تا به ایران وهمچنین به علت قرنطینه های خانگی وعدم حضور دانش آموزان بر سر کلاس وآموزش های اینترنتی باعث ایجاد اختلالات در زمینه مدیریت هیجان واختلالات هیجانی وهمچنین کاهش خودکار آمدی دانش آموزان گردیده ،اما در برخی پژوهش های اخیر تاثیرات مثبتی در آتر آموزش های روانشناختی وجود داشته است.کليدواژه ها
مدیریت هیجان ، خودکارآمدی تحصیلی ، دانش آموزان ، ویروس کروناکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:مرجان کربلایی کریم , 1400 , بررسی مدیریت هیجان وخودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان در پی شیوع ویروس کرونا , نخستین همایش ملی فرهنگ
دیگر مقالات این رویداد
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه شهید رجایی میباشد.