بررسی تاثیر به کارگیری آموزش الکترونیکی بر اشتیاق تحصیلی فراگیران در دوران کرونا
Investigating the effect of using e-learning on students academic motivation in the Corona Era
نویسندگان :
محمد لهراسبی ( مرکز آموزش عالی شهید بهشتی تهران (دانشگاه فرهنگیان) )
چکیده
هدف اصلی این پژوهش بررسی تاثیر به کارگیری آموزش الکترونیکی بر اشتیاق تحصیلی فراگیران در دوران پسا کرونا است. به دلیل اهمیت تداوم اشتیاق تحصیلی جهت استمرار فرآیند آموزش در دوران پسا کرونا، نقش فناوری های نوین آموزشی از جمله آموزش الکترونیکی، که خود شامل بخش های گوناگونی ازجمله کتاب های الکترونیکی است،در این مقاله مورد بررسی قرار گرفته است. در مقاله حاضر سعی بر آن شده است تا با روش توصیفی- تحلیلی و استناد به منابع معتبر داخلی و خارجی ضمن تاکید بر اهمیت وجود اشتیاق تحصیلی در فراگیران، آموزش الکترونیکی به عنوان عاملی موثر در این راستا معرفی شود. نتایج به دست آمده نشان می دهد با توجه به تجربه به کارگیری گسترده آموزش الکترونیکی در دوران شیوع کرونا و همچنین انعطاف پذیری بالای فناوری های نوین آموزشی می توان گامی جهت ارتقا اشتیاق تحصیلی فراگیران برداشت و بدین ترتیب شاهد ایجاد تحولی نو در سیستم آموزشی کشور بود.کليدواژه ها
آموزش الکترونیکی، اشتیاق تحصیلی، فناوری های نوین، دوران کروناکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:محمد لهراسبی , 1400 , بررسی تاثیر به کارگیری آموزش الکترونیکی بر اشتیاق تحصیلی فراگیران در دوران کرونا , نخستین همایش ملی فرهنگ
دیگر مقالات این رویداد
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه شهید رجایی میباشد.