چگونه توانستیم آسیب های روانی وارد شده به دانش آموزان در کلاس مجازی را کاهش و بهبود ببخشیم؟
How can we reduce and improve the psychological damage done to students in the virtual classroom?
نویسندگان :
مریم السادات طباطبایی ( دانشگاه شاهد تهران ) , امیر حسین سلطانی فلاح ( شاهد تهران )
چکیده
در دنیای امروزی که فضای مجازی گسترش یافته است؛ علی الرغم که این دنیا مبهم و بسیار جذاب اما روز به روز اهمیت فضای مجازی گستردهتر می شود؛ دنیای پیرامون ما برای رشد و گسترش به زمان بیشتری نیاز دارد. فضاهای مجازی در ابعاد مختلف زندگی انسان تاثیرگذارند. در شکل دهی به هویت نقش دارند و حتی روی ابعاد اقتصادی اجتماعی و سیاسی جامعه هم اثر دارند. فضاهای مجازی با آن که عمر خیلی زیادی ندارند. اما توانسته اند در زندگی مردم جا باز کنند و شکل روابط میان افراد را تغییر دهند. با توجه به این که افزایش سرعت تکنولوژی و ارتباطات استفاده از فناوری نوین و ارتباطی و مجازی را امری ضروری می کند؛ در حال حاضر نیز به دلیل قرار گرفتن در شرایط کرونا و شروع کلاس های مجازی اهمیت شناخت جهت بهبود و کاهش تاثیرات مخرب آن هستیم. در این اقدام پژوهی درصدد است با توجه به اهمیت فضای مجازی در دنیای کنونی آسیب های روانی وارد شده به دانش آموزان در کلاس مجازی را در مرحلهی اول شناسایی و سپس چگونه توانستیم آسیبها کلاسهای مجازی را کاهش و بهبود بدهیم؟کليدواژه ها
آسیب های روانی، دانش آموزان، کلاس مجازیکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:مریم السادات طباطبایی , 1400 , چگونه توانستیم آسیب های روانی وارد شده به دانش آموزان در کلاس مجازی را کاهش و بهبود ببخشیم؟ , نخستین همایش ملی فرهنگ
دیگر مقالات این رویداد
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه شهید رجایی میباشد.